Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Öf

Kategori: Allmänt

Igår var de dags för tvillingträff, denna gång på öf i Landvetter. Och tjejerna älskade de. Verkligen älskade de. Att gå på öppna förskolan har lixom aldrig lockat mig ( förutom tvillingträffarna) då jag ryser av bara tanken av att bli omringad av främmande morsor som skryter om deras senaste "sykollektion" där deras egna påsydda logga syns mest av allt, samtidigt som de spyr galla över att deras "vän" gav minsann sin son saft till middagen igår och jag får reda på i detalj hur deras kids avföring ser ut. Tack men nej tack. Men jag ska ge de en chans och kanske köpa mig en symaskin och sälja mina faboulösa plagg i kapprummet med namnet : By Svaer. MmmmmmmMmmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: