Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

blött

Kategori: Allmänt

Nån gång ska jag filma mej själv när jag sover, en hel natt.. Om jag inte har helsjuka drömmar, så är det något annat.
Jag dricker alltid massor av vatten på nätterna, så jag har alltid uppbunkrat med vatten brevid sängen.
I natt måste jag haft en snetändning ! Jag fick panik, och flög upp ur sängen som ett riktigt yrväder, med ett tomt S-T-O-R-T glas i handen. Sängen + jag var dränkta av vatten, hur fan gick det till ?! Haha, jag har inget som helst minne av att jag hade / skulle dricka, bara att jag fick en chock när min överkropp blev dyngsur !
Jag fick lägga en stor handduk i sängen, och bokstavligt talat lägga mig på Max, då han tar i princip all plats i sängen ( jag vill ju inte ligga på det blöta ?!)

Kommentarer

  • nicole säger:

    Det var inte vatten Gela, det var urin!!

    2010-04-29 | 09:13:48

Kommentera inlägget här: