Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Drömmar

Kategori: Allmänt

Dagen startade med en otroligt vacker sånginstats från mej, mamma och Jonte . Pappa hade sprungit fram och tillbaka till dörren för att försöka höra om vi var på väg, vem kan sova på sin födelsedag ? noot, haha ! Grattis pappa, jag älskar dig!

Efter våran otroliga väckning och paketöppning, sa jag ännu en gång godnatt och gick raka vägen till min säng. Jag somnade om ganska så fort ( det är faktikst min lediga dag, ingen väcker mej på MIN lediga dag ;). De drömmar jag fint fick uppleva var sjuka. haha !

- Jag kör häst och vagn genom nån stad ( inget konstigt med det ). Max är med mig. Vi kör runt, Max "provkör" och livet leker. MEN .. det är inga hästar som drar, utan det är Mickey och Tindra ! Haha :D Bra idé tänkte jag, nu vet jag hur vi ska kunna aktivera Tindra varje dag. Det tog ett tag för mej att fatta att det inte var i real life när jag vakna.

- Jag fyller år. Har fått tandeblekning i present, jo jag tackar ! Men detta är en ny metod serrö. När jag skulle göra det, fick jag en tandställning jag skulle ha i ca 1 vecka ( läs räls ), både i underkäken och överkäken. Jag var kankse inte så lycklig för det, men hey jag skulle få kanon fina tänder ! Denna tandställning satte men fast med hjälp av lim ( sådan lim som man limmar fasst lösnaglar med ), och oj så vacker jag blev ! Tog man på denna tandställning så blev man helt vit på fingrarna ( det var faktikst tandblekning ). Max skulle försöka kyssa mej, och det hela slutade med att vi båda bestod av vit färg ? inget att rekomendera .. Kan tyvärr inte tala om ifall denna metod fungerade, så ni får helt enkelt prova själva ;) Försökskanin, någon ? Kankse kan bli multimiljadär


De nya ultimata körhästarna ?




Nya tandblekningsmetoden ?

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hahahahahahahahahahahahahaha!!! Gela gela:P Tror inte jag vågar testa detta.. :P hehehe! Gillar bilden på Tindra =)

    2010-04-27 | 23:55:42

Kommentera inlägget här: