Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Fredag

Kategori: Allmänt

Dagen började bra med att jag såg en räkning på ca 7.000 kr. fan, fan, fan ! haha åhhhhhhhh, betala och se gald ut. yey, de löser sej ;)

Idag blir de de en tripp ner till skåne. Kommer bli mysigt! Magen börjar redan vända sig, när jag bara kommer på tanken vad som väntar imorgon. Jag HATAR att jonas kör cross, men ändå så sjukt stolt . Min stora älskade unge.
Present är köpt till lillan, och det blev världens finaste present dessutom :) Åh vad Sandra kommer bli glad på mej, för in i lägenheten SKA den ! heeheeehhe ;)

Dags att sätta igång här hemma, tiden springer ifrån mig. Och min älskade Natta, jag saknar dig! Inatt var du och jag i egypten, dock var det snöstorm men vi var lika glada för det. Haha !
Tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: