Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

kraax

Kategori: Allmänt

Då Ursula har vart och lånat min röst idag ( som hon så fint la i sin snäcka runt halsen ), låter jag som, ja ja vet inte vad .. Kan få fram några enstaka ord, dock med en mindre bra stämma. haha ! febern har tagit över makten men jag knarkar verktabletter så snart har jag titeln igen.
Kämpade mej igenom 7 timmar på jobbet, blev hemskickad när det återstod 4. Imon ska jag allt ta mej hela vägen fram ! Komunikations problem kommer då säkert vara inblandat, men hey, vad har man penna och  papper till ? ;) det krävs mycket för att jag ska sjukskriva mej, denna lilla?! förkyldningen kan kasta sig i väggen och vänta på ett bättre offer. Med eller utan röst så lever jag MITT liv lika briljant som förr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: