Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Matt

Kategori: Allmänt

Nu är vi hemma igen med ännu en seger i bakfickan ! Grattis Jonas :D Jag säger det igen, DU ÄR BÄST !

Man blir helt matt i kroppen efter en heldag med storm, sand, friskluft, nervositet, spänningar osv .. Ett tag hade både jag och Max lust att hitta på något idag, men ångrade oss ganska så snabbt. Vi blir hemma ist med en jäkla massa mys. Ska hoppa in i duschen nu ( kommer bli 2 kilo lättare när jag får av mej all sand ), sen blire vin + mat = soffläge. Haha ! Ögonen går nästintill i kors, och imorgon blirdet kaaaaalas :D Har föresten kommit på vad jag vill göra när jag fyller år :) Vet dock att många andra inte kommer vara sugna på det .. Heeheehe

Hörs goingar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: