Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Skärpning!

Kategori: Allmänt

Nu får jag allt ta tag i detta bloggandet ! När jag kollar min statistik får ja dåligt samvete .. Sorry ! Mina senaste dagar har i princip bara bestått av arbete, de kommande dagarna ser likadana ut . Är endast ledig imon, jobbar resterande dagar hela denna veckan. Men det har det vart värt, för jag har fått ett VIKARIAT :D :D Tjhoho, Grattis till mej själv, de är jag faktikst värd ;) haha !

Är dags för mej och Max att ta tag seriöst i lägenhetsletandet .. Har dock fått ett erbjudande i Mölndal, men jag börjar väga fram och tillbaka .. Kan redan flytta in om ca 2 veckor om det är så. Eh vi får se, men det ultimata hade vart att hitta en typ 3a i Partille.

Imon blir det kalas för världens bästa pappa som blir hela 45 år ! En riktig karla karl med andra ord ;) Mamma satte mej på bakandet ( jisses ?!), men tanken slog henne illa kvickt att genast ta tillbaka den idén. Haha hur skulle de gått, om jag Michaela Björklund skulle stått och bakat en tårta, alldeles själv ?! Haha nej, det finns inte på världskartan.




Hörs imon goingar ! // Lucky me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: