Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

dumdum

Kategori: Allmänt

Det har varit en väldigt ... tjaa.. händelserik kväll, med massor av känslor inblandade. Det känns skönt att få pratat ut, och jag vet nu vart han står. En blick säger mer än 1000 ord.. Han har fortfarande mitt hjärta, men jag kommer nog snart att få tillbaka det. Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva, har så sjukt mycket tankar som bara snurrar. Men jag känner mej lugn, lugn på ett skönt sätt. Jag vet att jag kommer att leta efter honom i sängen inatt igen, men jag kommer att somna om.

Mitt hjärta säger en sak, medans hjärnan vill något helt annat. Yeye, allt har inte vart förgäves. Eller ?!
Jag kommer att ta en dag i taget, inget är omöjligt .. :,)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: