Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Hett tips ?

Kategori: Allmänt

Oh Harre, tänk om alla mina tankar överfördes på papper, de hade ju för fän blivit som en bibel. Jag har sånna planer, förhoppningar och förväntiningar på mitt liv! Det här kommer att bli sjukt bra. Klart att tankarna kommer lite ur obalans då och då, men jag klarar faktikst att leda dom rätt igen. Duktig Gela :D

Vill ni ha ett hett tips alla nära och kära ?
En sak jag tänkte på igår var att det är jobbigt att gå och lägga sig själv. Det är jobbigt en så stor plats i sängen är tom, när man är så van att det alltid ligger någon där och sussar. Men vet ni vad ? Gela har tänkt till igen ! *klappar mej själv på axeln*.  Jag har en lösning. Jag behöver någon som alltid ligger där när jag kommer hem. Någon som alltid finns där på kvällarna när jag sa sova, Någon som är mysig och kramgo, någon som är stor och varm ! Någon som alltid ligger vaken och vaktar, någon som inte stör mej, någon jag alltid kan slappna av med, någon som inte ligger och ona***** Oops! ( phuuuuu ingen hörde mej ) när jag kollar på film, någon som inte kan kläcka ur sig massa dumma jävla kommerntarer, någon som kan fylla upp tomrummet tills jag hittar min prins, Någon som alltid flyttar sig när jag har nån nattgäst utan ett ljud.
Med andra ord : Jag vill ha ett stort mysigt gosedjur fyllt av kärlek från er ! Så slå ihop era kloka hjärnor och smid en liten plan (: haha great ?!


Det bästa av allt var att älskade John kom igår. Och vet ni vad ? Jag somnade med ett stort leende på läpparna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: