Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Life

Kategori: Allmänt

Sorry för kass uppdatering, men denna dagen har vart.. tja.. vi ka väl säga första dagen på mitt nya liv ?
Veteinären har vart här och gjort en bedömning, vilken inte var direkt positiv. Men jag har ärligt bara väntat på att få klartecken. Han visade fortf 1 g på v.f. och det verkar som att det aldrig vill ge med sej. Jag kan inte fortsätta att hoppas, utan jag kommer att låta honom vandra hur ont det än gör. Måste tänka på hans bästa ! Nu är det sista rycket som gäller ( vilket är galet jobbigt ) då jag måste fylla i massor av papper. Fylla i papper som bevis på att jag släpper iväg honom. Usch ! :,( min älskade älskade Merlin ! Men han kommer att få det bra, smärtan kommer att försvinna. Han är sjukt älskad och någon däruppe ville ha tillbaka honom. Acceptera.

Det är ganska roligt det här med vänner. I sånna här lägen vet man vilka som verkligen bryr sig, och vilka som prioreterar sig själva ? vissa människor är inte helt okej. Thats it !



Fina älskade Merlin

Kommentarer

  • Eva säger:

    Fina Merlin!!! :´( Tänker på dig!!

    2010-01-20 | 17:52:14
  • Anna säger:

    Fyfan, inte roligt att läsa.. Vet att ni kämpat!!

    Nu får han springa med Malva däruppe och leva gangsterliv :')

    Tänker på dig tjejen!

    2010-01-25 | 09:50:37

Kommentera inlägget här: