Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Natten

Kategori: Allmänt

Inatt hände det en märklig sak. Kan faktikst inte berätta om det var en dröm, eller om det var verkligt. Jag vet inte själv. Jag kan inte förklara vad som igentligen hände, men jag släppte taget. Jag släppte taget om han som varit min i nästan två år. Jag drömde / var med om något inatt som gjorde att jag fick all kraft tillbaka. Hur mycket jag än försöker tänka på det som har hänt, så gör det inte ont längre. Okej, pulsen ökar en aning, men det är allt. Jag bryr mej inte längre. Jag bryr mej inte om hur han mår / hur många brudar han har kn*llat / hur hans liv ser ut. Och det är heelt underbart !
Och vet ni vad ? "magsjukan" försvann (:

Föressten ! Om det är någon som vill ifrågasätta det jag skriver eller någon som undrar över något så våga fråga mej ! Jag kan stå för allting jag skriver, kommer ha svar på allt. Jag är faktikst inte omöjlig, jag kan prata. Om jag skriver något som jag själv inte varit med om, så är allt baserat på ren fakta. Jag kör ett rent spel och kommer att fortsätta med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: