Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Partaj

Kategori: Allmänt

Igår vart det en hejdundrande partykväll ! tyvärr glömde jag kameran, så det blev inga bildbevis på hur skoj vi hade (: Kvällen avslutades lite annorlunda, men hey, jag är godhjärtad !
Första natten på tja, va ska vi säga, 3 månader jag inte sov hemma. Med lovley sovsällskap så sov jag som en prinsessa, kroppen tackade mej på sina bara knän när jag la huvudet på kudden. hehe :)

Kommer även ha great sovsällskap inatt, vilken jag inte säger nej till. Har baj mycket ångest inför morgondagen, men jag bara väntar på klartäcken. Min älskade älskade Merlin

Kommentarer

  • Nicole säger:

    Vad roligt att du hade en bra utekväll det behövde nog du.

    2010-01-18 | 13:13:06

Kommentera inlägget här: