Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Revenge

Kategori: Allmänt

Sorry för kass uppdatering, jag har verkligen haft fullt upp.

Jag har tänkt på en sak ganska mycket idag (ovanligt va ?). Jag känner nästan ingen smärta längre. Är det normalt att komma över en sån här sak så snabbt ? Att för tre dagarsen gå med ett fett köttsår, till att snabbt läka ihop till ett ynka skrapsår (huh?) det är precis så det känns. Men på det här lilla lilla skrapsåret finns det en skorpa jag är sjukt sugen att pilla bort, men jag har lärt mej att gör man det kan man få ett fult ärr som aldrig vill försvinna, så tiden får läka det lilla äckliga såret som finns kvar..

Föressten ! Det gick undan det där med att köra en favvis i repris. Fasst säger inget än försen allt är klappat och klart :)

 

 

(ska jag eller ska ja inte ?)

Kommentarer

  • Emma V säger:

    Gela du är gelen och fixar allt (Y) kör bara..

    2010-01-10 | 15:25:50

Kommentera inlägget här: