Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Sandra

Kategori: Allmänt

Min älskade, älskade syster .. Vad hade jag varit utan dej ? Inte ett jädra piss. Du är den som jag har levt med i snart 21 år, och du har ALLTID funnits där. Det är dej jag kan prata om allt med och det är du som vet allt om mej. Jag gråter som ett litet barn just nu och kan knappt se tangentbordet  - "andas".
Vi går igenom samma sak, och vi kommer att klara det här ! Klara det tillsammans. Det är din hand jag aldrig kommer att släppa, och livet har knappt börjat ! Det finns gott om knäppa människor därute, men aldrig att någon kommer att kunna klå oss när våra jackor är av (:

Jag älskar dej min underbaraste syster, och jag vill möta världen, möta den tillsammans med dej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: