Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

varför ?

Kategori: Allmänt

Andas och gå vidare.
När någon frågar mej varför jag igentligen gråter, så har jag inget svar ? varför är jag ledsen ? är det för att jag har känslor kvar ? är det för att han har en "ny" ? är det för att jag saknar honom ? är det för att han vart otrogen ( inte för första gången ) ? stryk allt det. Jag känner mej så jävla äcklad för hur lurad jag har blivit.

Jag har nog aldrig varit riktigt kär. Jag kan inte förklara hur det känns att vara kär. Jag har aldrig kännt en såndär kärlek folk pratar om. Jag har aldrig haft problem med sömn osv för att jag har varit lyckligt kär ? jag nekar verkligen inte att jag aldrig har älskat honom, för det har jag. Men jag älskar ganska många. Har det varit någon skillnad på kärlek och kärlek ? Jag vet faktikst inte ..
Jag försöker verkligen komma på vad som var speciellt med honom ? det är hemskt, men jag kommer inte ihåg vad jag såg. Jag kommer knappt ihåg sist jag saknade honom. Men jag kommer definitivt ihåg att jag alltid behövde ha huvudet på skaft så fort han skrev sms, var ute osv. Jag kunde inte lita på honom, inte för fem öre ! Han har vart otrogen mot henne,  så varför skulle han inte vara det mot mej? varför skulle han inte fortsätta efter det här? hur tänkte jag ? hur tänker hon ? Han är en människa som kan manipulera i princip vemsomhelst.  Bara en sån grej att jag inte fick ha på mej det jag ville när jag skulle ut ? Hur sjukt är inte det ? varför såg ja inte allt det här innan ? varför trodde jag på hans ord ? varför tror du på hans ord? kommer du ihåg när du fick reda på vad han gjort dej ? kommer du ihåg känslan ? vill du hamna där igen ?  tänk efter innan.

En gång svin, alltid svin.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: