Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Tisdag

Kategori: Allmänt

Det är helt jävla sjukt vad det regnar (som om inte alla visste..). Nu är de faktiskt inte roligt längre, det värsta är att jag blir så jäkla trött. Hade lätt kunna ligga i sängen hela dagarna och bara vägra att gå upp, men så funkar det ju inte tyvärr, haha! Idag har jag iaf gått med ssk på praktiken, var faktiskt riktigt roligt att se hur dom verkligen arbetar:) imon blir det en kort dag ( hoppas jag) sen är det bara några timmar till på tors då det blir min sista dag på praktiken! Sen 2 dagar i skolan nästa vecka, sen väntar 3 härliga veckors ledighet, hur skönt?! Och imon blir valparna hela 5 veckor, med andra ord är dom redan lev.klara om 3 veckor! Så jäkla mysigt:) en julafton med 7 st monster, & jag bara älskar det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: