Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Tjhaabba

Kategori: Allmänt

Ligger fortfarande kvar i sängen, utanför är de storm och ösregn! Idag känns det som att jag har vart med om världens magpass, magen har iaf fått rejält med stryk, haha! Men jag mår iaf bättre, inga kramper på några timmar, skönt! Idag blir de nog bara att ta det lugnt hela dagen, så att jag är fit for fight till på lördag, det blir en nyår helt i min stil;) & på söndag måste jag verkligen vara pigg, för då ska vi hämta huliganerna, Minna och Malva! Det ska bli så jäkla roligt och jag ser verkligen fram emot att bli med hund(ar):) efter att ha velat runt i Borås, så har vi fått köpt alla saker till dom som kan tänkas att behövas. Var och chippade, vaccinerade och besiktigade alla 5 i tisdags, nemas problemas:) så idag får jag väl njuta av lugnet, hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: