Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Pust

Kategori: Allmänt

Ni kan vara lugna, jag är inte död.. än;) får nog leva ett par år till, sedan blir nya kontroller, med förhoppningsvis nya metoder och ny kunskap ( mer framförallt ). Jag kommer fortsätta hålla de här privat ( mina närmaste vet såklart!), pga att jag inte vet så mycket själv om de och jag känner inte att alla behöver veta, sorry! Nog om de, Ida är de ju fasen fredag ( som om inte alla visste ), och jag sitter och gottat mej medans min underbara lagar lyx middag. Det blir oxfilé med hans egna rösvinssås och flera mumsiga tillbehör. Det där med oxfilé har nästan blivit en helgtradition hos oss, men det är ju så gott! Ha en toppen helg alla godingar , heeeeiråå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: