Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Hur bra ?!

Kategori: Allmänt

Var det i TORSDAGS jag skrev att jag skulle bli bättre på det här med bloggandet ? haha och idag är det tisdag ? yeye bättre sent än aldrig, eller hur ? ;) När jag skummar igenom mina gamla inlägg, så ser jag att detta börjar lika mer och mer en hundblogg, hehe. Inte så konstigt med tanke på att min Malva är mitt nya liv. Hon blir 11 veckor imorgon, vart tar tiden vägen ? Igår åkte lilla Minna till sin nya famlij, blev väldigt tomt, men samtidigt riktigt skönt. Kan lägga ALL min fokus på Malva, och hon är såååå duktig ! Hon har vart hos min älskade Jenni idag när jag vart på egna äventyr, bäääääst :) Ååååååååhhhhhhhhhhh min Pappa är tamejfan bäst ! Har fixat världens grej åt mej, säger inget mer förren det är helt klappat och klart. Äntligen!, inte en dag försent. Han är min förbild och min idol, jag ska bli som honom när jag blir stor ;) min älskade pappa ! Känner mej sådär jobbigt nöjd, LOVE it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: