Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Löften

Kategori: Allmänt

Det är jäkligt tur att jag inte valde samma nyårslöfte som resten av Sveriges befolkning. Dvs röra på mig mer. Det hade ju spruckit direkt! Här hemma är det full rulle nån timme, sen gäller det att vara helt stilla så länge de sover. Rör jag mig medans de sover, så vaknar de på två röda och ska leva rövare ytterligare några timmar, för att sedan decka en liten stund så att de orkar med nästa plundring. Jag vågar knappt prata i telefon medans de sover, är livrädd för att väcka dom, haha! Vaknar en, så väcker den så klart syrran. Det gäller att ha allt framme som man behöver medans de tar sin powernap, varenda lugn sekund är guld värd! Att gå utanför dörren utan deras sällskap är bara att fetglömma, haha! Och duscha?! Max, kom hem!! ;);)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: