Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Uppladding

Kategori: Allmänt

  Andra frukosten för dagen är snart avklarad och jag är utvilad efter nattens arbete. Försöker att förbereda mig både psykiskt och fysiskt på kvällens aktivitet ; årets fest! Nu gäller de att ha en lever av stål och ett riktigt taktik snack med kroppen om baksmällan som ej är välkommen imorgon ;) nu kommer jag bara till de där roliga.. Vad ska jag ha på miiig? Väntar jag några timmar kan jag nog ta vad som helst, då är de ingen som märker om huvudet är nere och fötterna uppe. Haha nä riktigt så illa blir de nog inte ;) hoppas att alla puddingar där ute får en kalasig lördag ni oxå, nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få ordning på denna penntrolls inspirerande frilla.

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: