Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Livets största vändning

Kategori: Allmänt

Nu har livet bytt kapitel, det mest spännande och roligaste äventyret i hela mitt liv har precis börjat. Denna bloggen kommer jag försöka uppdatera mycket de senaste året, framförallt för min egna skull. Det som ligger framför mina fötter kommer inte i repris, jag vill kunna gå tillbaka och läsa och se bilder på hur detta utvecklas.

Den 20 februari 2014 visade de sig att två skulle bli tre. Ingen förutom jag visste att mensen var fem dagar försenad, så de blev en överasskning för alla runt omkring. Det första min sambo sa när han fick reda på de va - Jag tror inte på de förrän den har armar och ben.
Vi levde i en bubbla den dagen, och kontaktade våra närmsta för att berätta om tillökningen i våran lilla familj :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: