Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Tiden spinnar på som aldrig förr. Jag går in i vecka 16 på onsdag, de kändes som att de var bara några dagarsen jag plussade men vi är redan här. Har jobbat två nätter nu och tack vare mina älskade kollegor så går de hur bra som helst. Är inte alls orolig för hur de kommer att gå framöver på jobbet. Men en sak som har slagit mig nu när vi väntar twins är att jag kommer behöva gå tidigare. Min semester börjar 16 juni och jag tror inte att jag kommer att gå tillbaka till jobbet efter de. Har pratat med barnmorskan idag och hon ska kontakta läkaren, det kommer bli mycket mer kontroller nu än när man bara väntar en bebis. Så om jag räknat rätt så har jag alltså bara 16 nätter kvar innan jag går hem. Hemma tänker jag vara i MINST 2 år. Fatta, 2 år?! Så skönt!
Hoppas att ni får en härlig måndag, nu ska iaf jag ut i solen, kroppen skriker efter d-vitamin och jag tänker minsann inte sova bort den här dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: