Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Är de bara jag?

Kategori: Allmänt

Det här vädret ! Är det bara jag som älskar de? All press försvinner och jag kan gå hemma bland alla flyttkartonger och små grejja, rensa och packa lite till. Mitt i allt kan jag göra te och lägga mig i sängen för en paus och sätta på en bra film när regnet smattrar mot rutan. Att sambon har min bil gör ju saken lite bättre ändå, nu kan jag verkligen inte ta mig nånstans utan krångel så en hemma dag låter som musik i mina öron. Helgen har spenderats med fina vänner och en kräftskiva / födelsedagsfirande fick avrunda lördagen. På torsdag är de dags för en tvillingkurs i Gbg och på fredag ska jag ÄNTLIGEN få träffa min riktiga barnmorska. Har tappat räkningen på hur många olika jag träffat under denna sommaren.. Nu är alla semestrar slut och det blir ordning på allt igen:) skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: