Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Busar!

Kategori: Allmänt

Om man ska gå efter myterna ang kön och hjärtljud så är mina definitivt två stycken hen. Tv1 har legat runt 150 mestadelen av tiden, men igår va hjärtljuden mellan 120-130. Tv2 har legat runt 130 det sista, men låg igår mellan 140-150. Så hur troligt är de att pojkar ligger lågt och tjejer högt? Haha! Alla proverna såg fina ut, mitt blodvärde har aldrig varit bättre:) magen har växt 3 cm på två veckor och vågen har ökat med 2 kg under 6 veckor.

I torsdags var vi på en 4 timmars lång kurs hos tvillingklubben, många bra tips och jag är så otroligt tacksam att just jag ska få uppleva detta! Vilken gåva jag och Max har fått, vi känner oss verkligen utvalda. Snart har vi två mirakel hos oss och jag ser allt som ett enda stort äventyr. Tvillingföräldrar, hur coolt låter inte de?;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: