Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Kors i taket

Kategori: Allmänt

Vad hände? Jag har sytt. Jag ljuger om jag inte erkänner att maskinhelvetet var nära att åka ut genom fönstret x antal gånger och att jag höll på att slita av mig håret vid flera tillfällen. Men nu är dom färdiga, två stycken babynest! Tycker att dom blev jätte fina och så mysiga, så de var värt allt slit ;) Har letat som en tok i affärer efter två stycken mjuka och gosiga nest men helt utan resultat. Hittade ett vanligt vitt på babyproffsen men det var inte alls lika mjukt och priset låg på 1200 kr styck. Sparade ca 2000 kr på att göra egna och dom blev mycket bättre än dom man kan köpa. Kul!

Kommentarer

  • Juliana säger:

    Så duktig du är! Jättefina!

    2014-08-25 | 22:17:54

Kommentera inlägget här: