Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Lille magen

Kategori: Allmänt

Idag välkomnar vi vecka 33 (32+0) och jag blir lika glad för varje dag jag slipper bristningar, tänk om jag klarar mig! BF närmar sig med stormsteg och jag gör allt jag kan för att planera och underlätta för oss inför den stora dagen ;) Eftersom vi inte vet säkert när vi får nycklarna till vårt nya hus så försöker vi ha så mycket som möjligt packat och klart så att de bara är att lasta på grejerna på lastbilen och flytta. Senast den 1 oktober får vi nycklarna, och jag hoppas verkligen att bebisarna ligger kvar tills dess, haha!

Idag har jag vart på en föräldraträff i Landvetter, och gissa hur glad jag blev när de var en till i min grupp som väntade tvillingar?! Det är guldvärt att kunna dela tankar och erfarenheter med en i samma sits som mig själv. Har även passat på att tvätta flera maskiner, bl.a. alla överdrag till soffan nu när de är så fint väder och de kan självtorka ute.
Har även målat lite hyllor, hoppas de blir bra så jag slipper slänga allt pga fel färg:/
Vitt vitt vitt ska de vara. Fräscht !

Kommentarer

  • Juliana säger:

    Du är så underbar Gela! Älskar dig❤️. Så roligt med ett annat tvillingpar😃

    2014-08-27 | 12:33:56

Kommentera inlägget här: