Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Mirakel

Kategori: Allmänt

Jag har under de senaste veckorna haft jätte ont i området från nacken och ner på halva ryggen men värst har varit mellan skulderbladen. Har vaknat flera gånger varje natt av smärtan och fått bullra upp med kuddar för att få ett stöd som har underlättat lite. Men i lördags fick jag akupunktur i örat av sambons faster, SMÄRTAN är helt borta!!! Helt sjukt, jag har inte känt av någonting sen dess. Det sitter tre stycken långtidsverkande nålar under plåstrerna och dessa ska sitta där i ca 10 dygn. Gjorde ont som satan när hon satte dit dom men vilket underverk hon lyckades med! Det här kan jag verkligen rekommendera till er som har ont någonstans, gå till en riktigt duktig akupunktör och låt dom hjälpa er. Att örat hade så mycket nerver som går runt till varje del av kroppen hade jag ingen aning om

Kommentarer


Kommentera inlägget här: