Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Nybörjare

Kategori: Allmänt

Ett helt nytt kapitel i mitt liv har sakta men säkert börjat och jag är nybörjare i det som komma skall. Jag har inhandlat mycket till mina kidz, men tror inte ens jag är halvvägs. Så vad behövs i början? Vad är viktigast? Hur mycket av allt ska man köpa? Vad ska man packa ner i bb väskan? Inför förlossningen? Vad har man med sig? Ni som vet, tell me! Dagarna börjar räknas ner, dom kan faktiskt komma vilken dag som helst

Kommentarer

  • Sofie Magnusson :) säger:

    Kläder till dom små för hemresan så klart ;)
    Myskläder till dig! Bodde i mina fleece-pyjamasbyxor på bb!
    Tofflor
    Duschartiklar
    Toffsar & hårborste
    Eget MJUKT toalettpapper saknade jag på bb!!
    Mobilladdare

    Annars finns det mesta på bb som man behöver. :)

    2014-08-24 | 15:25:53

Kommentera inlägget här: