Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Utan ångest

Kategori: Allmänt

Det är nu de händer.. Mina kläder börjar bli för små! Haha känns hur härligt som helst att inte ha någon ångest inför att köpa nya kläder. Snarare tvärtom. Tog en liten rajd igår och köpte mina första mamma kläder. Varför har ingen sagt hur jäkla sköna dom är? Ju högre mudd desto bättre ;) man känner sig sådär ubersexig när man kan dra brallorna upp till tuttarna, kommer bli svårt att slita sig ifrån dessa sen, hehe!
Min kropp förvånar mig lite varje dag. Idag bjöd den på ett näsblodskalas så tom golvet fick sig en dusch. När blödde jag näsblod senast? Kanske var för ca 10 årsen när hästen knockade mig;) ändå är jag helt fascinerad av vad min kropp kan göra och jag är så tacksam över att just vi får upplev detta! Vilken tid vi har framför oss ❤️ Och att mina barn kommer få världens snyggaste och bästa pappa gör ju inte saken sämre. Snart firar vi våran 6 års dag och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag, min fina Max

Kommentarer

  • Juliana säger:

    <3

    2014-06-16 | 20:35:10

Kommentera inlägget här: