Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Järnfritt

Kategori: Allmänt

Nu när vi äntligen har flyttat så innebär de även att vi har kommunalt vatten, oh yes! I vårat förra hus så hade vi egen brunn och jag överdriver inte när jag säger att inte ens hunden drack vattnet. Tänk då hur fräscht håret kändes och var efter några tvättar i de vattnet, usch. Men nu äntligen kan jag börja ta hand om de igen och de sved inte ett dugg när jag satte mig i frisörstolen idag med vetskapen att de faktiskt inte är bortkastade pengar längre :) 

Det är förövrigt andra dagen idag jag är hemma själv med tjejerna och de går hur bra som helst ! Skulle inte bytt bort mitt liv för allt i världen 



Kommentarer

  • Nicole säger:

    Snygg ombre 👍

    Svar: Blir nog lite lurad av ljuset 😉
    Gela Björklund

    2014-10-21 | 22:07:32

Kommentera inlägget här: