Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Pappaledig

Kategori: Allmänt

Max tar ut en pappa dag varje onsdag fr.o.m. idag. Han tog hela morgonen med tjejerna, jag fick alltså sova från 02.30 - 10.00 i ett sträck! Hur skönt?! Han väckte mig med frulle framdukat och sa att vi skulle in till stan och käka lunch och ta en öl. Den kärleken och tacksamheten jag känner för den människan går inte att sätta ord på. Vi smet även in på saluhallen och köpte med oss Parma skinka hem och tog en promenad bort till chilli för att köpa en lampa som jag har suktat efter ett tag. Dom här pappa dagarna kan jag vänja mig vid ;) Imorgon är de dags för BVC igen för att mäta och väga tjejerna, dom växer så de knakar! På kvällen blir de vin kväll med dom jag älskar mest, det finns allt något glittrigt med varje dag ;) gosigt 

Kommentarer

  • Juliana säger:

    Så härligt❤️Det glädjer ett modershjärta när ens son tar hand om sin kvinna och familj😍Älskar er😘

    2014-10-30 | 17:06:31

Kommentera inlägget här: