Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Saknar

Kategori: Allmänt

Graviditeten gick så jäkla fort och jag erkänner att jag redan saknar magen. Den försvann på bara några dagar, men när jag vaknar på morgonen så kan jag ibland bli förvånad när jag känner att den är borta. Kan ibland komma på mig själv med att vilja klappa på min mage och känna bebisarnas rörelse där inne, men den finns ju inte kvar! Jag fick uppleva en graviditet av världsklass och hade gärna kunnat vara de några månader till. Fast med mina diamanter hos mig såklart :) Gravidbilden är tagen för ca 3 veckor sen.
 Den sista bilden är tagen idag 

Kommentarer

  • Nicole säger:

    För mig tog det ett år efter Nova tills jag såg ut sådär, om inte ännu längre tid! Skönt att det återhämtar sig så bra :):)

    Svar: Jag har nog haft en jäkla tur! Nu är de bara degklumpen som ska tajtas till en aning ;)
    Gela Björklund

    2014-10-07 | 09:56:35

Kommentera inlägget här: