Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Bättre sent än aldrig

Kategori: Allmänt

Sååå skönt det är att vara i vatten nu när jag har x antal extra kilo hägnades på min rygg. Var i Åby simhall och simmade några längder idag på förmiddagen och undrar väl mest varför jag inte gjort de innan? Magen existerade inte under vattnet, kändes tyngdlös och de va så härligt! Tog några fina bilder efteråt, Jesus i min låda, jämför man såhär så ser man verkligen hur stor jag har blivit, haha! Det syns verkligen att det är twins som lever där inne, barbamamma;) sf måttet ligger på 39, T1 väger 2,600 g och T2 väger 2,300 gram. Förlossningsläkaren som jag träffade i tisdags va nog den bästa jag träffat på hela denna denna gravidresan. Att träffa människor inom yrket som man känner tillit för är guld värt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: