Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Det har redan börjat

Kategori: Allmänt

Vi börjar redan märka vem av twinsen som kommer hitta på mest hyss, idag har den nästan skrämt livet av oss. På den vanliga kontrollen på mvc så sjönk pulsen från 140 - 70 på T2 och jag blev inksickad till östra för en ctg och ett ultraljud. Men allt ser toppen ut! Dippen berodde på att jag låg på rygg och det klarar inte jag längre. Kroppspulsådern blir så klämd att både jag och bebisarna nästan kippar efter andan och därmed sjunker pulsen hos oss alla. Så att ligga på rygg fungerar helt enkelt inte längre, det är inte bara jag som inbillat mig att jag blir svimfärdig efter bara någon sekund. Älskade barn, ni får inte skrämmas så! Både jag och Max var beredda på att få träffa dom idag och att bli föräldrar redan i eftermiddag men tack gode Gud att dom får ligga kvar i magen ett tag till. Bustroll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: