Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Förberedd

Kategori: Allmänt

Igår började de, eftermiddagen och kvällen bjöd på fina förvärkar ! Jag har aldrig kännt något liknande, och tätare och tätare blev de. Korsryggen fick sig en liten teaser inför vad som komma skall, men idag har de lugnat sig. Som "värst" gick de 20 min emellan och jag var beredd på att kanske få åka in. Har vaknat ca 6-8 ggr inatt pga värken, men det hände inget mer. Nu på förmiddagen har jag knappt kännt något, men jag tror minsann att kroppen börjar förbereda sig. Tvilling 1 har börjat sjunka, rumpan ligger ca 5 cm längre ner än vanligt och sparkarna känns mer ytligt. Nästan så att jag ska börja gå i badkläder, jag är mer än beredd på att vattnet kan gå närsom ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: