Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Krig

Kategori: Allmänt

Vi åkte och köpte nya kontroller till vårat Wii igår, både jag och Max är tvspels nördar ända ut i fingerspetsarna spec när de gäller att tävla mot varandra. Haha vi skattade åt oss själva när vi kom på hur dumt de måste sätt ut, två 25 åringar som väntar tvillingar går på blodigt allvar in och försöker vinna över den andra genom att kasta tärningar och få mest stjärnor genom att hitta rätt outfit. Att vi inte har slått ihjäl varandra än..

Nu har jag checkat av målet ifrån förrgår, alltså bb väskorna är klara! Tjoho! Svårt att veta hur mycket av allt som ska med, men hellre för mycket än för lite :) 
Kroppen kämpar på och efter att ha dammsugit så beter den sig som efter ett gympass och om det fortsätter i den här takten efter förlossningen så kommer de nog inte dröja många dagar innan mina jeans passar igen ;) jag börjar bli riktigt redo inför att snart få träffa mina små diamanter


Kommentarer

  • Syster säger:

    Men det va ju jäklar vad smaler du blivit... Sitter magen på ryggen nu? Hahaha
    Älskar er!

    2014-09-13 | 16:29:57

Kommentera inlägget här: