Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Lugnt!

Kategori: Allmänt

Inga bebisar ännu ;) men dom har sjunkit båda två och jag tror minsann att T1 har fixerat sig. Vi kom fram till att värkarna i fredags kanske berodde på mina simskills och allt fönsterputsande jag roat mig med, haha! Det har vart hyfsat lugnt i helgen på värkfronten men jag känner som små "stötar" långt ner i magen, beror de på att T1 kommer åt livmodertappen tro? 

Har idag vart och köpt lite praktiska grejer som en vattenkokare med inställbar temperaturmätare. Perfekt när det är dags att värma tex ersättning, bara att ställa in 40 grader så tar de ca 30 sek innan de är färdigt! Smidigt ;) Nu kollar vi på olika sorters baby vakter med kamera,någon som har tips på någon bra? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: