Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Magiskt

Kategori: Allmänt

Känslor jag inte trodde fanns.. Livets kapitel har precis börjat, fy fan va jag är lycklig! Fick förfrågan om vi ville åka hem idag, men storasyster Tyra har blivit lite gul om näsan så dom ligger just nu i varsitt solarium och myser :) proverna ser bra ut men vi väljer att låta dom sola några timmar innan vi bestämmer oss för att åka hem. Föressten, hem.. Vi har fått de nya huset, alltså innebär de att jag slipper se de gamla igen! Alla underbara människor har hjälpt oss så otroligt dessa dagar. Allt är flyttat och det andra är urstädat vilket innebär avi åker raka vägen till vårt egna hus när det är dags för hemgång. Livet på en pinne heter de va? Tack alla vänner och våra fantastiska familjer som berikar våra liv lite extra, jag älskar er av hela mitt hjärta <3 jag ska börja skriva lite av min förlossnings berättelse oxå, häftigt;)


Kommentarer

  • Juliana säger:

    Så gott😍😘

    2014-09-29 | 05:50:25

Kommentera inlägget här: