Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Nästan skämsvarning

Kategori: Allmänt

Idag hade jag tänkt att börja bocka av lite på "att göra " listan. Men jag ska erkänna.. Den där bb väskan blev inte riktigt som jag tänkte, det ända som är nerpackat är två par mjukisbyxor.. Flyttkartongerna ligger kvar i bilen och kläderna i tvättmaskinen är inte upphängda. Jag har dejtat sängen största delen av dagen och tuggat mig igenom det mesta skitprogrammen som gått på tvn, MEN va skönt det har varit! Frågan är bara vad jag ska säga till sambon när han frågar vad jag gjort idag? Jag får hoppa in i en dusch nu innan han kommer hem och säga att jag var såå svettig för allt jag har kämpat med idag har verkligen varit fysiskt påfrestande. Och att jag ätit upp resterna av pizzan till brunsh är lixom pricken över iet, dessutom i sängen, haha! Det ända jag har i huvudet nu är att korka upp ben & Jerry glassen som ropar på mig ifrån frysen, guuuud va gott! Detta är den glamorösa sidan av att vara preggo, jag kanske tom hinner ta ännu en powernap innan det är sängdags på riktigt ;) fast som sagt, vi får se om jag hinner.. Kämpigt med måndag, jag håller abslout med
Tack älskling för dom nya sexiga underkläderna, dom är ju bara såå fina! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: