Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

TUL

Kategori: Allmänt

Idag var de dags för tillväxtultraljud för att titta till dom små. På fyra veckor har båda gått upp 1 kg var :D Nu väger dom 2,2 kg och T2 har kommit ikapp sitt syskon helt och hållet. En sån lättnad ! Båda ligger dessutom kvar med huvudena neråt så de kommer förmodligen bli en naturlig förlossning, YES! Mina små skruttar, nu vill jag bara njuta av den sista tiden som gravid för detta kanske är den första och sista gången jag får uppleva detta.
 
Har svullnat upp en del den senaste tiden, så idag var de jag som fick åka och köpa en guldkedja som får bära min ring fram tills förlossningen ;) Vågar inte ha på mig ringen mer, tänk vilken mardröm om den hade hunnit fastnat på fingret och behövts klippas upp:/
 
1e september idag och jag välkomnar hösten med öppna armar, jag har saknat dig :)
 
Bilden är tagen för nästan exakt ett årsen. Tänk vad mycket som kan hända under bara ett år. Livet är spännande, man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn. Magiskt
 

Kommentarer

  • Juliana säger:

    Goa❤️

    2014-09-04 | 20:20:44

Kommentera inlägget här: