Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Hurra!

Kategori: Allmänt

Idag fyller småfolket 5 hela månader! Ibland vill jag bara dra i handbromsen samtidigt som jag kommer på mig själv om att drömma mig bort i framtiden. Varje dag sker något nytt i utvecklingen, alltifrån vändningar från mage till att finslipa på motoriken. Deras personligheter börjar träda fram mer och mer och mitt hjärta svämmar över all kärlek som vi får äran att uppleva. Dagen till ära har vi pratat med prästen ( som för övrigt är Maxs morbror ) för att planera och gå igenom ordningen på dopet. Dagarna tar stormsteg och jag börjar bli lite stressad, det är så mycket att hålla koll på och mycket förberedelser. Jag vet hur jag vill ha de, nu är bara kruxet att förvandla det till verklighet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: