Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Kämpa

Kategori: Allmänt

Vaknade av att min älskade sambo gav mig tabletter på sängen, hehe fyfan. Köttfärsåsen stog och puttrade på spisen, tjejerna matade och fått ny blöja och de doftade nybryggt kaffe. Vad hade jag gjort utan honom? Idag åkte han och jobbade, svärmor och barnens faster kommer snart och hjälper mig men jag saknar honom redan. Utanför skiner solen men jag har bara lust att dra ner markisen, lägga mig i sängen och ha film maraton. Hoppas de här går över snart, vet inte hur många tårar som har runnit de senaste dagarna :,( tack och lov så har jag en sån fin familj som höjer mig till skyarna och som fyller mitt hjärta till bristningsgränsen, jösses vad jag älskar er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: