Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Suck

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna har jag gått in i nån slags dvala och fått uppleva den värsta smärtan jag har vart med om. Min rygg skriker och jag har fått söka vård för att överleva dagarna. Sjukgymnasten vägrar att ens röra mig så den enda utvägen var att krypa till läkaren och få starka smärtstillande utskriva. Diagnosen jag har fått är ischias och troligtvis diskbråck. Är sjukskriven två veckor framåt, har de inte gått över då så är de sjukhuset som gäller :(. Så nu sitter jag hemma, hög på smärtlindring som förövrigt inte har gett någon direkt verkan förutom att göra mig dåsig och yr. Max är grym och sköter de mesta här hemma just nu när jag är lika rörlig som en grönsak. Ikväll blir de ännu mera soffhäng och jag ska äta stesolid direkt ur burken. Lördagsmys som heter duga. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: