Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Aouch

Kategori: Allmänt

Gnäll inlägg men jäääääävlar min rygg!! Igår trodde jag på riktigt att vi skulle vara tvugna att ringa ambulans. Vaknade på morgonen med lite känningar men eskalerade ganska kraftigt på eftermiddagen / kvällen. Var nästan säker på att en kota i svanken hade hoppat ur led. Att resa sig ur soffan/ från golvet och bära twinsen var totalt omöjligt. Jag tog en stark värktablett och en varm dusch så jag iaf skulle få sova. När jag väl somnat så hörde hundarna något konstigt ljud så dom började skälla, jag skulle såklart sätta mig upp för att kolla vad det var, men hann bara lyfta huvudet från kudden innan jag blev påmind om min rygg. Vrålade rätt ut och fick pressa tillbaka tårarna. Va fan :( imorse var jag tur nog bättre och Max kunde åka och jobba. Jag får dock tänka mig för inför varje rörelse och lyfta nära kroppen, tjejerna har lovat att vara extra snälla mot sin mamma idag. Jag tog över dom till min säng tidigt imorse och vaknade vid 08.45 av två skrattande elvispar som tycker de är charmigt att sparka på sin mamma. Hoppas att ni har en skönare fredag än mig och lova att vara rädda om er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: