Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Goals 2015

Kategori: Allmänt

Okej, nytt år är nya möjligheter. Jag tror att 2014 är svårslaget men detta året ska två nya familjemedlemmar få forma tillsammans med oss. Bara tanken ger mig fjärilar i magen och en livsglöd som liknar adrenalinpåslag. Jag har fått äran att sätta två liv till jorden och jag ska göra allt i min makt för att ge dom den bästa starten efter våra förutsättningar. Here we go! 

Mål som jag ska försöka uppnå 2015:

* Jag ska lita mer på min magkänsla och forma livet mycket efter vad den säger

* Dra ett streck över gammalt groll och aldrig mer kolla i backspegeln. Nya möjligheter är samma som nya chanser och ger känslan mig ett klartecken så är det bara att köra på.

* Bli bättre på att höra av mig till folk! Jag kan bli irriterad på dom som ska höra av sig men att de för det mesta ekar tomt medans jag vet att jag inte har rätten till de då jag kan vara exakt likadan själv. 

* Hålla det jag lovar. Det där med mycket snack och liten verkstad är inte riktigt min melodi

* Bli av med dom sista gravidkilorna och se till att mata mig själv med endorfiner minst 3 ggr / vecka

* Bygga livet på positiva tankar och alltid blicka framåt 

* Umgås mer med min bästa vän och sambo och visa hur mycket jag uppskattar att han faktiskt är min andra hälft, varje dag ! 

Twinstars 2015: 

* Ett tryggt och utvecklande första levnadsår

* Dom ska undersöka början på livet och alltid ha sina föräldrar som stöttepelare och guider

* Bli tagna som två personer och få plats för deras olika personligheter 

* Få mycket egentid var och en för sig

* Aldrig vara i närheten av en berusad person. Om det ändå sker så ska dom aldrig bli hanterade eller burna av denne person. 

* Uppleva och förstå att dom är älskade från första stund 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: