Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Hua!

Kategori: Allmänt

Är så satans trött på det här vädret! Att gå ut med barnvagnen är totalt livsfarligt, men idag trotsade jag isgatan och krigade mig ut ändå i snökaoset. Imon är de jag och pensionärerna som åker till närmsta apotek och köper broddar. Hujedamej ! 

Har äntligen vart och försökt fixa min rygg! En kota i svanken låg fel och därav har de blivit en kraftig muskelinflammation. Jomantackar! Sjukgymnasten fick knäckt och rättat till kotan till dess ursprungsläge och nu är de bara att hålla tummarna så att inflammationen får läka hyffsat ifred och att jag snart är på banan igen. 

På lördag ska jag och världens bästa på dejt, gissa om jag längtar ?! Det ska bli så otroligt skönt att fly hemmet några timmar med vetskapen om att kidsen är i trygga händer :) puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: