Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Ikea

Kategori: Allmänt

Det är helt sjukt mycket uppmärksamhet man får när man patrullerar med tvillingvagnen. Folk vänder sig om, viskar, tjoar, ropar och framförallt beundrar. Nu va de faktiskt ett tagsen jag hörde nått negativt om att de tex måste vara så synd om mig osv. Hehe men vissa är ju inte kloka. Igår var de en som blev avundsjuk på min mamma för att det var just hon som blivit mormor till dessa underverk och jag och tjejerna blev välsignade av Gud. Haha ! 
Jag måste nog dock skaffa en skylt att hänga på vagnen -"se men inte röra" för det är många som inte kan låta bli att taffsa på tjejerna och jag tycker inte riktgt att det alltid är helt okej.. 

Hoppas ni får en solig torsdag, det lär inte jag få iaf ;) snart kommer en vän på lunch och jag kanske ska försöka göra något vettigt innan. Puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: