Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Nämen?

Kategori: Allmänt

Här ekar de tomt? Men det är inte så noga, hehe! 

Vilken vecka de har varit. Jag har kommit in i ett sånt grymt flow och får nästan hålla tillbaka tårarna varje morgon när jag vaknar av två sprudlande glada tjejer. Utanför fönstret är det magiskt och jag längtar så tills vi alla kan klä på oss varma kläder för att gå ut och bygga snögubbar och dricka varm choklad, avrunda med pulkaåkning och mysa lite extra inomhus framför brasan ( fast det blir så satans varmt! ;). Februari kommer bli en händelserik månad och jag är mer taggad än på länge. Jag har blivit så trygg i allt och har verkligen helhjärtat börjat att inse vad livet verkligen har att bjuda på. Varje morgon jag vaknar så är jag så otroligt tacksam för allt jag har omkring mig. Jag har nästan blivit nykär igen och blir sådär töntigt fnittrig när tag tänker på min sambo, tänk 7 år i år. Jösses. Ikväll är han ute med grabbarna och jag njuter tillsammans med mitt rödtjut samtidigt som de går heta diskussioner om livet på sociala medier. Tjejerna har sovit sen 20.00 och dom skrattar i sömnen så att de ekar i monitorn. Snart dags att göra sig i ordning och göra en dreamfeeding på twinsen innan de är dags att själv krypa ner under täcket. Men jag måste bara sitta här. En liten stund till. 


Kommentarer

  • Juliana säger:

    ❤️

    2015-01-31 | 09:36:36

Kommentera inlägget här: