Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Trött

Kategori: Allmänt

Vet inte vad de har vart med mig idag. Efter frullen imorse snörade jag på mig gympadojjorna och gick ut i skogen med voffarna på en långpromenad. När jag kom hem hade Max börjat med lunchen men jag blev så sjukligt trött igen efter den. Slutade med en två timmars "powenap" i sängen för min del och vaknade av en äcklig huvudvärk. Efter bad tillsammans med tjejerna och två Ipren så hade jag nästan lust att lägga mig igen? Haha kom igeeeen! Huvudvärken släppte och med det så kom tack och lov energin tillbaka efter en stund :) jag erkänner ändå att de ska bli riktigt skönt att snart få krypa ner i sängen igen och somna till min familjs snarkningar, gos! 

Kommentarer

  • Mela säger:

    Grymt söt pyjamas, vart är den köpt?

    Svar: Gekås ;) har huuur söta pyjamaser som helst där 😍
    Gela Björklund

    2015-01-16 | 15:41:03

Kommentera inlägget här: